Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením
Kód: 0207553Související produkty
Detailní popis produktu
V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publikace je členěná do pěti tematických celků a osmnácti kapitol se zpracovanými tématy: teoretická východiska se zaměřením na participaci člověka s postižením ve společnosti, prostředky ucelené rehabilitace a psychologické a psychohygienické otázky vzdělávání žáků se zdravotním postižením z pohledu inkluze, legislativní rámec a klinický obraz nemocí. Dva stěžejní okruhy se zabývají charakteristikou žáků se zdravotním postižením, podmínkami a strategiemi jejich vzdělávání.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pedagogika, didaktika |
---|---|
Hmotnost: | 0.42 kg |
Autor: | Hana Ošlejšková; Marie Vítková |
Jazyk: | CZE |
Značka: | muni PRESS |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
ISBN: | 978-80-210-6673-1 |
Počet stran: | 310 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.