Specifika marketingu luxusních značek
Kód: 0430284Související produkty
Detailní popis produktu
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.
V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.
Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Reklama, marketink |
---|---|
Hmotnost: | 0.3 kg |
Autor: | Květa Olšanová |
Datum vydání: | 09/2023 |
Edice: | Expert |
Jazyk: | CZE |
Značka: | GRADA |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
ISBN: | 978-80-271-3921-7 |
Počet stran: | 168 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.