Service Design Management

Kód: 0457286
399 Kč –14 %
Service Design Management
399 Kč –14 % 340 Kč
Skladem na e-shopu
Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Detailní informace

Detailní popis produktu

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb.

Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry.

Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.

Doplňkové parametry

Kategorie: Podnikání, obchod
Hmotnost: 0.48 kg
Autor: Petra Jílková
Datum vydání: 09/2024
Edice: Expert
Jazyk: CZE
Značka: GRADA
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-271-5364-0
Počet stran: 280

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: