Moderní retail marketing
Kód: 0369623Související produkty
Detailní popis produktu
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.
Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Reklama, marketink |
---|---|
Hmotnost: | 0.55 kg |
Autor: | Hana Volfová; Eva Jaderná |
Datum vydání: | 11/2021 |
Edice: | Expert |
Jazyk: | CZE |
Značka: | GRADA |
Vazba: | Pevná bez přebalu lesklá |
ISBN: | 978-80-271-1384-2 |
Počet stran: | 240 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.