Marketing 6.0

Kód: 0470270
549 Kč –14 %
Marketing 6.0
Loading...
549 Kč –14 % 467 Kč
Skladem na e-shopu
Budoucnost ve znamení zážitků

Detailní informace

Detailní popis produktu

V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.

Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

Doplňkové parametry

Kategorie: Reklama, marketink
Hmotnost: 0.4 kg
Autor: Philip Kotler; Hermawan Kartajaya; Iwan Setiawan
Datum vydání: 03/2025
Jazyk: CZE
Značka: GRADA
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-271-5321-3
Počet stran: 232
POCKSBAL: 0

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola