Marketing 6.0
Kód: 0470270Související produkty
Detailní popis produktu
V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.
Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Reklama, marketink |
---|---|
Hmotnost: | 0.4 kg |
Autor: | Philip Kotler; Hermawan Kartajaya; Iwan Setiawan |
Datum vydání: | 03/2025 |
Jazyk: | CZE |
Značka: | GRADA |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
ISBN: | 978-80-271-5321-3 |
Počet stran: | 232 |
POCKSBAL: | 0 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.