Manuál copywritingu
Kód: 0299853Související produkty
Detailní popis produktu
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.
Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Reklama, marketink |
---|---|
Hmotnost: | 0.19 kg |
Autor: | Vojtěch Untermüller |
Datum dotisku: | 05/2024 |
Datum vydání: | 07/2019 |
Jazyk: | CZE |
Značka: | GRADA |
ISBN: | 978-80-271-2585-2 |
Počet stran: | 160 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.