Management služeb hotelnictví a cestovního ruchu

Kód: 0238039
440 Kč
Skladem na e-shopu

Detailní informace

Detailní popis produktu

Cílem odborné knihy je vysvětlit význam a činnosti vybraných organizačních složek hotelového managementu a managementu cestovního ruchu, procesní vazby mezi nimi a seznámit odbornou veřejnost s aktuálními trendy, úspěšnými manažerskými technikami, ale i základními principy fungování hotelu a cestovní kanceláře.

Dále si autoři kladou za cíl přispět k předání specifických profesních znalostí odborníkům, kteří se dále vzdělávají v oboru managementu hotelnictví a cestovního ruchu. Odborná kniha je souhrnem výsledků výzkumné činnosti, znalostí a zkušeností profesionálů z oboru hotelnictví a cestovní ruch a pedagogů při aplikaci nejen teoretických poznatků, ale i poznatků z praxe.

Doplňkové parametry

Kategorie: Management, řízení, personalistika
Hmotnost: 0.39 kg
Autor: Vladimír Šefčík; Tomáš Jestřábek
Datum vydání: 06/2017
Jazyk: CZE
Značka: 2THETA
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
ISBN: 978-80-86380-84-1

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: