Jak na média
Kód: 0121318Související produkty
Detailní popis produktu
Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce. Proto vznikla kniha, která poradí, jak se k médiím chovat, jak uspořádat tiskovou konferenci, jak vystupovat v rozhlase či televizi, na co dávat pozor či jak odpovídat na nepříjemné otázky novinářů.Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Média, žurnalistika, komunikace |
---|---|
Hmotnost: | 0.23 kg |
Datum vydání: | 10/2011 |
Jazyk: | CZE |
Značka: | Computer Media |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
ISBN: | 978-80-7402-071-1 |
Počet stran: | 116 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.