Hudba v reklamě
Kód: 0172510Související produkty
Detailní popis produktu
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.Doplňkové parametry
Kategorie: | Média, žurnalistika, komunikace |
---|---|
Hmotnost: | 0.55 kg |
Autor: | Radim Bačuvčík |
Jazyk: | CZE |
Značka: | VeRBuM |
Vazba: | Pevná bez přebalu matná |
ISBN: | 978-80-87500-51-4 |
Počet stran: | 224 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.