Business modelování
Kód: 0396440Související produkty
Detailní popis produktu
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.
I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení.
Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky.
Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Podnikání, obchod |
---|---|
Hmotnost: | 0.46 kg |
Autor: | Pavel Adámek; Lucie Maixnerová |
Datum vydání: | 10/2022 |
Edice: | Expert |
Jazyk: | CZE |
Značka: | GRADA |
Vazba: | Brožovaná bez přebalu lesklá |
ISBN: | 978-80-271-3356-7 |
Počet stran: | 272 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.